28 czerwca 2015

teraz jestem przy Tobie

Hej,
Niedziela, mimo że jutro nie idę do szkoły i tak dzisiejszy dzień nie jest jakiś fantastyczny. Zaczęły się wakacje, no to popsuła się pogoda. Zachmurzenie przechodzące w deszcz i maksymalna temperatura siedemnastu stopni nie brzmi zadowalająco jak na lato. Może jutro będzie fajniej.
W sumie nie robiłam dziś niczego specjalnego. Rano wstałam, a potem po dziewiątej poszłam spać i tak minął mi czas do południa, ciągle się budziłam i zasypiałam. Potem przeszłam się z psem, ale też tym razem nie jakoś daleko i później już nie wychodziłam, bo głównie czytałam książkę, aktualnie zostało mi jakieś trzydzieści stron. Które prawdopodobnie poznam jeszcze dzisiaj. Crescendo to druga część Szeptem i muszę przyznać, że są to dziwne książki, ale jednocześnie wciągające, poza tym są jeszcze kolejne dwie pozostałe. Teraz kiedy mam już wolne, mam więcej czasu, więc i to czytanie powinno mi szybciej iść.
Jutro też za długo nie poleżę w łóżku, bo jeszcze przed dziesiątą pójdę do lekarza na bilans, który jest potrzebny do technikum. Jak na razie to w ciągu tych pierwszych dni wakacji nie wyspałam się za bardzo. Może we wtorkowy poranek uda mi się dłużej spać, chyba, że ktoś zdąży mnie obudzić. Zobaczy się potem.
Podobno mają przyjść cieplejsze dni, ale co z tego wyjdzie zobaczymy w ciągu przyszłych dni. Szczerze mówiąc mogłoby być już ciepło, bo w końcu kupiłam sobie krótkie spodenki, a w dodatku są wakacje i lato, wtedy gdy siedzieliśmy w szkole to były wyższe temperatury. Pogody nigdy nie da się całkowicie przewidzieć, będzie jak będzie. Ale jakby było słonecznie to wyszłabym na dwór, tak raczej słabo z tym. Od czasu do czasu fajnie posiedzieć w domu, ale na obecne dni wolałabym gdzieś wychodzić, świętować początek wakacji. Ale przynajmniej miałam okazję zrobić sobie koka.
Teraz tylko przejrzę wszystkie świadectwa, zaświadczenia i ogólnie dokumenty do technikum. Poczytam jeszcze i pójdę spać, mam nadzieję, że nie będę miała problemu z zaśnięciem.

vogxie:

,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.