5 czerwca 2015

Never turn our backs, our cars don't even lose control

Hej,
Dzisiaj już kolejny dzień, wczoraj niby był czwartek. ale z powodu święta wydawał mi się on być niedzielą, za to dzisiaj wydaje mi się tak jakby była sobota, a jutro znowu ta niedziela. No cóż, moja orientacja wśród dni tygodnia została strasznie zaburzona. Co zrobić, a tym bardziej, że w poniedziałek i wtorek będę na wycieczce, czym będzie mi się wydawała środa po powrocie kompletnie nie wiem.
Wczoraj wspominałam o tym, że nie wiem, którą książkę wybrać jako pierwszą do przeczytania. Powiedziałam, że prawdopodobnie wybiorę Pułapkę uczuć i już dzisiaj właśnie skończyłam pierwszy tom, blisko 230 stron w dzień. Muszę przyznać nieźle. Z tym, że jednak dosyć długo byłam na dworze, a południowy czas miałam zajęty. Drugi tom nie ma nawet 200 stron, więc przewiduję, że w ciągu dwóch następnych dni ją skończę. Nawet jeszcze jej nie zaczęłam, ale tak przypuszczam.
Pogoda dzisiaj była wspaniała, to akurat każdy musi przyznać, nie było duszno, a jednak przyjemnie ciepło. Aż wyszłam się trochę poopalać. Opaliłam się trochę bardziej już w środę, kiedy z dobre pięć godzin chodziliśmy po dworze.
Jutro przewiduję też trochę wyjść poleżeć na słońcu, a nawet pojeździć na rowerze, jak daleką trasę sobie wybiorę jak na razie nie wiem, ale wystarczająco długo, aby poczuć mocne dotknięcie przez słońce. Mam nadzieję, że przy tym całym opalaniu i tak dalej się nie spale, bo to do najprzyjemniejszych nie należy, a schodząca skóra nie wygląda za fajnie. Czyli jedyny cel tego wszystkiego to załapać się na delikatny brąz ale nie na czerwony.
Poza tym jutro będę musiała posprzątać, jak tylko to skończę kontynuuję historię pułapki uczuć, wyjdę na dwór, poćwiczę, porozciągam się i pomyślę, co będę zabierała na tę wycieczkę. Z powodu tego zamieszania z dniami tygodnia, ciągle zdaje mi się, że to już jutro muszę się pakować. Przyjemnie jednak mieć taką świadomość o jeszcze jednym wolnym dniu oraz o kolejnych dniach spędzonych poza szkołą.

3 komentarze:

  1. Też uwielbiam mieć świadomość, że kolejnego dnia nie muszę iść do szkoły, bo jest wolne :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji.

    Zapraszam :http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.