24 czerwca 2015

ja uwielbiam zasypiać i się przy Tobie budzić

Hej,
Kolejny dzień minął, dzisiaj już środa. Zostały dwa ostatnie dni tego roku szkolnego.
Dziś wstałam w okolicach ósmej, głównie dlatego, że musiałam iść do lekarza z kartką do technikum. Udało mi się akurat tak, że zdążyłam załatwić tę sprawę w ciągu może dziesięciu minut. Potem miałam już wolny dzień. Ogólnie to później nie robiłam już żadnych bardzo ważnych rzeczy. Wyszłam na dwór, a potem na rower. I tym razem pogoda nie zdołała mnie pokonać, do wczesnego popołudnia było całkiem fajnie i słonecznie, a potem coś się zaczęło psuć i nawet przez chwilę nadciągały czarne chmury, z których lekko popadało. I w sumie do nocy trzymało się to zachmurzenie, jednak dzisiaj było trochę cieplej w porównaniu z wczorajszym dniem.
Uwielbiam chodzić po ulicach, siedzieć na nich i tylko rozmawiać, śmiać się. To będzie idealny plan na tegoroczne wakacje, które będą najlepszymi jak dotąd. Ciągle nie daje mi spokoju kilka takich wyskoków, które w sumie były by bardzo fajne. W tym momencie myślę tu bardziej o oblewaniu się wodą, walką na balony z nią. Mówienie na helu też było by całkiem sobie. Na jakiś szalony wypad nad morze, jezioro czy też po prostu camping nie mam co liczyć, jak na razie. Chcę te wakacje spędzić najlepiej jak się da z najlepszymi osobami innego wyboru nie ma.
Kilka dni temu, chyba dokładnie dwa mówiłam, że zaczęłam czytać nową książkę, Szeptem. Wspomniałam też o tym, że prawdopodobnie dłuższy czas zajmie mi czytanie jej. Jednak zdarzyło się inaczej, dzisiaj albo ostatecznie jutro ją skończę. Na obecny czas zostało mi siedemnaście stron z prawie dwustu. Na moją korzyść są jeszcze kolejne trzy części tej serii czyli nie na darmo się wczuwałam.
Na daną chwilę już się umyłam, łóżko pościeliłam, więc w sumie nie zostaje mi nic do zrobienia. Przejrzę jeszcze tumblr i czeka na mnie końcówka Szeptem. Idealny plan na czas przed pójściem spać.
Jutro mam oficjalną akademię zakończenia gimnazjum. Przy tym, że muszę iść na próbę na dziesiątą rano. W tym jednak jest plus, że mogę spać dłużej niż jak przez cały rok szkolny. Jeszcze tylko dwa dni i mam dwa miesiące wolnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.