14 kwietnia 2013

Birthday

Hej,
Dzisiaj idę na urodziny do mojej przyjaciółki, dlatego piszę teraz. Nadal nie wiem w co się ubrać, a o 16:30 mam u niej być. (Będzie super jak zawsze)
Jak już zauważyliście zmienił się nagłówek i jak podoba się (to pierwszy udany, zeszłe były okropne) Pisałam do was 10 kwietnia, a nie napisałam, że jestem z wami już miesiąc. No teraz miesiąc i cztery dni hahs. Fajnie mi się do was pisze, czytacie i komentujecie. Mogę potwierdzić, że blogi na blogspocie mają się lepiej. Jak prowadziłam stary miałam straszni mało komentarzy i wgl..
Wczoraj nie napisałam do was, bo znowu brakowało mi tematu, ale jutro na 99% będzie post. :)
No to by było na tyle, napiszcie co myślicie o nowym nagłówku. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.