23 kwietnia 2013

Testy :O

Wiem, że dzisiaj trochę późno, ale na jutro i czwartek to oczywiście. Czyli więc powodzenia wszystkim trzeciogimnazjalistom na testach. Jak sobie pomyślę, że za dwa latach ona czekają mnie i cały rocznik 99 to trochę się szokuje. E będzie tak samo jak z egzaminami szóstoklasisty. Zawsze tak jest, dużo mówienia, a jak już jest po to nie było to takie trudne hahs. Dopiero za dwa lata to mam jeszcze czas.
Z tego co się dowiedziałam więcej osób jest chorych. Pewnie ta nagła zmiana temperatur bo przecież było ciepło. Dzisiaj byłam u lekarza i to tylko zwykłe przeziębienie tak jak podejrzewałam. Przepisała mi tam coś i tyle do piątku powinno minąć.
Pa :*

1 komentarz:

  1. Dziś było dobrze, jutro to będą tortury. O niczym innym nie marzę tylko o robieniu zadań przez półtorej godziny.

    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.