7 kwietnia 2013

Recenzja +paznokcie

Dzisiaj o moich paznokciach. Opowiem o nich samych, kolorze, długości itd.
Na teraz mam u nóg zielono-turkusowo-niebieskie to taki nie określony kolor :) a u rąk muszę mieć takie mniej więcej  bezbarwne więc bezbarwne, ale za to malutki paznokieć w prawej ręce jest różowy. Tak sobie wymyśliłam. Dziś obcięłam i mam dosyć krótkie. Nie będę was nudzić o paznokciach więc następny temat to recenzja :
Szampon Garnier mango i kwiat tiare
+zapach
+ładne opakowanie
+wydajny
+nie obciąża włosów
Dla niektóry osób jest niedobry itd., ale dla mnie idealny. Już kupiłam nowy tymrazem znowu Garnier tylko że Ultra Doux  olejek z awokado i masło karite jak na razie bardzo dobry

:) Pamiętajcie mam księgę gości wpiszcie się :)

1 komentarz:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.