19 kwietnia 2013

Czuję się gorzej!

Od razu mówię jeśli jutro do was nie napiszę to oznacza, że umieram lub już umarłam. Głupi kaszel, dzisiaj w nocy na pewno wszyscy w domu będę mnie słyszeć. Dziś już nie boli mnie głowa, ale ten kaszel się nasilił. Niby biorę stodal'a ale nie czuję, żeby działał (pewnie działa), ale przynajmniej dobrze smakuje :)
Do szkoły poszłam tylko dlatego, bo piątek i już jutro weekend, w poniedziałek też pójdę (wtorek, środa i czwartek wolny więc...). Jeśli w poniedziałek będę się źle czuła to chcę zwolnienie z basenu. Pewnie już wyzdrowieje, mam nadzieję.
Nadal nie będę robić zdjęć...
Teraz bardzo podoba mi się galaxy :)
To tyle idę dalej umierać
PA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.