18 kwietnia 2013

Trochę chora :(

Więc jest ciepło, słonecznie, a ja chora. Poszłam do szkoły, bo mam tylko katar i kaszel no i boli mnie głowa. W szkole to prawie wszyscy są chorzy. :(
Fajnie, że słońce i ciepło, ale lepiej mi by się chodziło do domu jakby było trochę chłodniej, ale nie będę narzekać. Przecież jestem optymistką :)
Lepiej pisało mi się do was w zimę, a teraz wiosna i jestem większość czasu na dworze.  Wtedy pisałam codziennie, a teraz co prawie drugi dzień.
W szkole, nic takiego oprócz tego, że byliśmy na jakimś podróżniku (jakiś gość mówił sobie o Turcji :() I potem siedź 2 godziny słuchając czegoś, czego nie lubisz. No i pani z matematyki (trol) wydarła się na nas, a nawet nic nie wytłumaczyła !! Szczerze nikt jej nie lubi, nawet nauczyciele...Były rozmowy z naszą wychowawczynią i nią, rodzicami i nic się nie zmieniło. Myślałam o petycji, ale to trzeba było by ruszyć całą szkołę. (A muszę wytrzymać z nią jeszcze dwa lata i coś) Więc niestety nie...trudno musi tak być, ale czemu ona nigdy nie choruje??!
Nie czuję się za dobrze toteż nie robię zdjęć, jeszcze jutro i weekend i poniedziałek i 3 dniowe wolne (egzaminy 3 klas)
To pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.