6 czerwca 2014

Problem

Hej,
No tak a dzisiaj już wielki powrót, wróciliśmy do domu. Mogę powiedzieć, że było fajnie, teraz nie powiem wam co było najlepsze albo co najbardziej mi się podobało, cała wycieczka była wspaniała. Nawet pogoda była w miarę fajna, taka akurat do chodzenia po mieście, ubrać czy rozebrać zawsze się można, ale jakby był upał to nie było by już tak fajnie, a zwłaszcza w autobusie, ale w czwartek i wczoraj tak było. No tak, a w autobusie jak zawsze na samych końcach, dobrze, że wchodziliśmy po kolei numerkami z dziennika, tym razem fajnie było mieć czwórkę. Pokoje no cóż, wyobrażaliśmy sobie, że będzie trochę inaczej, jedna łazienka na piętro, ale jakoś daliśmy radę, a potem te wielkie pomyłki, zawsze myliło mi się gdzie mamy pokój i wchodziłam do łazienki. A wczoraj w nocy kiedy nie umiałam z jedną koleżanką spać to chodziłyśmy i gilgotałyśmy inne hehe albo słuchałyśmy co mówią przez sen. Ogólnie to dużo chodzenia, zwiedzania i oglądania, bardzo mi się podobało. Jak ktoś tam jeszcze nie było no to zachęcam, miasto ogromne nigdy nie spodziewałabym się, że 60-70 lat temu był tam tylko wielki gruz.
♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.