10 lipca 2014

Argentina

Hej,
Dziś już czwartek, znowu prawie minął już kolejny tydzień wakacji.
Wczoraj, a właściwie to już dziś wygrała Argentyna, tak długo sprzeczałam się z osobami o innym zdaniu, aż wygrałam. Holandia już się pożegnała z tytułem, teraz tylko w sobotę będą grać z Brazylią, liczę na gospodarzy, po tak wielkiej porażce z Niemcami mogli by wygrać. A w niedzielę wielki finał, mógłby powtórzyć się mecz z 1986 z Meksyku kiedy to Argentyna pokonała Niemców, w późniejszych latach też tak się zdarzało, więc teraz też mogłoby tak być.
Pogoda nawet trochę się poprawiła, tak trochę jakby chciało padać, ale jednak się zawahało, a teraz nawet wyszło trochę słońce, bardzo fajnie bo za chwilę idę na dwór z koleżankami. Czyli dzisiaj będzie całkiem fajny i udany dzień, taką mam nadzieję.
♥♥♥

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.