30 lipca 2014

Half off

Hej,
I pomyśleć, że minęła już połowa wakacji. Mimo wszystko został jeszcze miesiąc, który tak jak zawsze minie strasznie szybko. Zresztą co roku jest tak samo lub chociaż podobnie. Tym razem jakoś chcę już zacząć szkołę, znowu codziennie spotykać się z kolegami z klasy, zakupy do szkoły, to trochę dziwne, są wakacje, a mnie ciągnie do szkoły. Oby tak jeszcze było całe ten dziesięć miesięcy, pewnie jakiś mniejszy czy głębszy dołek zaliczę, byle by było dobrze, fajnie było by mieć czerwony pasek na zakończenie gimnazjum, egzaminy to kolejna nadzieja na dobre wyniki. Ale co tam teraz o szkole jeszcze nie ma sierpnia, jeszcze miesiąc.
Pogoda w ostatnich dniach wygląda jakby została skopiowana i wklejana na kolejne dni, może jutro będzie inna i choć trochę lepsza.

8 komentarzy:

  1. a miesiąc to jeszcze sporo czasu :)

    ps. a u mnie? ZAPOWIEDŹ TEGO CO POJAWI SIĘ WKRÓTCE NA BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę abyś ten ostatni miesiąc spedziła jak najlepiej :) w wolnej chwili zapraszam do siebie morze jak ci sie spodoba zaobserwujesz? pozdrawiam :)) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku też chce do szkoły a w roku szkolnym jak pomyśle w ogóle o poniedziałku to mi niedobrze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miesiąc to jeszcze dużo czasu ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.