27 lipca 2014

Yesterday 14, today 15!

Hej,
Czyli to już dziś mam urodziny, fajnie dostawać prezenty, a wszyscy są dla ciebie tacy mili, można powiedzieć, że uwielbiam dzień urodzin, dobrze, że są tylko raz w roku, inaczej nie były by już takie wyjątkowe. Można powiedzieć, że to też dzień taki jak inny, ale jednak specjalny. Dzisiaj nie mam zamiaru robić kompletnie nic, chyba, że odpowiadać na życzenia, ale to, to nie jakieś tam trudne zajęcie. Po prostu mój dzień. Pogoda znowu taka idealna, za to właśnie uwielbiam lato. :)

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego tez zawsze mam lenia w urodziny,ale to chyba dobrze:)

    Mój blog-klik
    MOGŁA BYŚ ZAOBSERWOWAĆ?BYŁA BYM WDZIĘCZNA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszegooo ! <3 Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszegooo! (wiem, że spóźnione o jeden dzień ale co tam) ;D
    W wolnej chwili zapraszam na mój blog --> meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no to sto lat i duzo zdrowka, czego sobie wymarzysz!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.