29 lipca 2014

Cherry tree

Hej,
Dzisiaj kolejny dzień, myślałam nad wstaniem szybciej, ale wolałam sobie poleżeć. Dziś znowu miałam taki fajny sen, tym razem w mieście na rynku, szłam z jakimś krzesłem do poprawnego siedzenia, ponieważ wczoraj oglądałam panią gadżet i tam ono było, a oprócz niego obok mnie był Messi, co było zaskakujące i fajne. A na tym rynku właśnie grała Polska z Niemcami w nożną, jaki to wszystko ma związek nie wiem, ale mimo wszystko fajny sen. I zapamiętałam go tylko dlatego, że jak sobie leżałam na chwilę się zdrzemnęłam, inaczej w ogóle bym go nie zapamiętała.
Pogoda strasznie podobna do wczorajszej, tak jakby wszystko się powtórzyło. Słońce, deszcz, burza. Zdajecie sobie sprawę, że zostało jeszcze tylko 155 dni tego roku.
Może jak jutro wstanę szybciej, to i łatwiej będzie mi wieczorem zasnąć.

letmefixu:

I follow back :(:

5 komentarzy:

  1. Też lubię sobie poleżeć rano :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 155 dni :O
    szybko zleci!
    http://blogmithmith.blogspot.com
    Zapraszam! Skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, jeszcze, że większość będzie wolnych i dosyć fajnych :)

      Usuń
  3. Haha, fajne masz sny ;)
    Zapraszam do mnie! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.