26 lipca 2014

Tomorrow!?

Hej,
Już jutro będę mogła powiedzieć, że jestem o rok starsza, piętnaście lat dla niektórych może i to mało, ale dla mnie całe życie. Były przyjaciółki i było wspaniale, już teraz posprzątane, a za chwilę idę spać. Pogoda również idealna, cały dzień ciepło, w końcu prawdziwe lato. Są plusy tego, że mam urodziny w wakacje, nigdy do szkoły nie niosłam cukierków klasie, jest lato=ciepło, fajnie, ale można też powiedzieć, że minus, bo ludzie zamierzają wyjeżdżać i niekiedy już by ich nie było, ale to zawsze idzie dostosować, dla mnie to nie jest aż takie ważne.
Jutro pewnie znowu napiszę posta typu "yesterday .. today.." a na dzisiaj to chyba tyle, idę już spać. :)

4 komentarze:

  1. Ja też mam 15 lat, Haha xd

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to będzie świętowanie:)

    ps. a u mnie? MODNE AKCESORIA NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15 :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.