6 lipca 2014

Mountains

Hej,
Dziś większość dnia spędzonego w górach, pogoda była wspaniała, a wejście na wybraną górę i leżenie tam, po czym zjadanie i zbieranie borówek. Można powiedzieć, że idealne popołudnie.
Mam tak blisko do gór, a a nie często tam jestem, w lato myślę, że jest tam świetnie, zwłaszcza jeżeli jest tam rzeka, na to mam tylko jedno określenie per-fect
Tak jak zauważyłam to zazwyczaj osoby z nad morza wyjeżdżają na wakacje w góry, a z południa i innych stron, do morza albo jeszcze na mazury. Chyba, że ktoś nie lubi wypoczywać w Polsce no to leci do innego ciepłego kraju, jest też jeszcze jedna możliwość, że wtedy emigranci przyjeżdżają do rodzinnego domu, odwiedzić rodzinę i znajomych. Chyba, że ktoś w ogóle nie wyjeżdża. Ogólnie jest dużo możliwości. A wy wybieracie się gdzieś? a może byliście już?

2 komentarze:

  1. Niestety siedzę w domku w te wakacje ale też jest fajnie.:) Mam góry zaraz za oknem ale nie chce mi się po nich chodzić. :P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to właśnie to, że ma się je zbyt blisko. Ja tam lubię takie niedzielne wypady, bo może być całkiem fajnie, ale na dłuższy okres czasu chyba by mi się tam trochę nudziło.
      :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.