12 października 2014

I don't know

Hej,
Dzisiaj niedziela, ale przynajmniej ta nie wydaje mi się tak strasznie nudna, może to też częściowa zasługa pogody albo tego, że jutro ominie mnie polski, matematyka i historia. Nie wiem, chyba, że po prostu jest dobrze. Wolę nie wnikać w mój humor. Wracając do tematu pogody, dzisiaj kolejny z rzędu fantastyczny dzień, można powiedzieć samo słońce od rana, aż ubrałam krótkie shorty. Byłam na dworze i nie było mi zimno, a nawet bardziej ciepło. Witamy letnią część jesieni.
Dzisiaj z tego co myślę nie muszę niczego robić, może nawet zobaczę jakiś film albo ..jak na razie nie wiem, może jeszcze trochę pójdę na dwór.
Z tego co ostatnio zauważyłam to to, że zazwyczaj w tygodniu piszę o wiele więcej niż w weekendy, jakoś wtedy więcej się dzieje i mam szerszy zakres tematów, a jak na razie pomysłów na typowe posty nie mam za dużo. A jak już no to czasami wolę zostawić je sobie na później, nawet gdyby to 'później' miało być dopiero w kwietniu.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.