8 października 2014

Need you

Hej,
Kolejny dzień, dzisiaj już środa, czas jakoś mija, choć nie umiałam się do niczego zmotywować i dopiero co skończyłam odrabiać pracę domową, resztę odpiszę jutro. A to zadanie które zazwyczaj robię szybciej, żeby potem mieć już spokój i co za tym idzie więcej czasu. Ale no cóż, ważne, że już to jakoś zrobiłam. Ogólnie dzisiejszy dzień nie jest za dobry, choć sama nie wiem czemu.
A teraz ciekawsza część mojego dnia, miałam w-f nawet dwa i na jednym skakałyśmy w dal i tak jakoś wyszło, że po moim pierwszym podejściem odbiłam się cała w piasku, a on był wszędzie. Wyglądało to tak jakbym próbowała zanurkować do piasku, ale z kolejnymi podejściami już było lepiej. Więc to pierwsze to tylko takie do rozpoznania terenu, powiedzmy.
Lubię mój aktualny plan lekcji, prawie każdy dzień mamy dosyć wolne lekcje, a do tego najpóźniej kończymy o 14:15. Jedynie tylko czwartki są takimi mocniejszymi dniami i trzeba trochę się pilnować, ale minie jutro i już będzie piątek, nie wiem czemu ale teraz chciałam napisać 'będzie poniedziałek', tak samo jak powiedziałam, że pójdę się poczesać do sklepu zamiast do łazienki, no ciekawe dzisiaj mam pomysły. Lepiej już nic nie robię, trochę się pouczę i pójdę spać, oczywiście przed tym zobaczę na dobre i na złe.
W sumie to chyba tyle dzisiaj się działo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.