11 października 2014

star to follow

Hej.
Od samego rana sobota, strasznie zabiegana sobota. Rano znowu budziłam się co jakiś czas, bo przecież to już było po porze do wstawania w dni szkolne, no cóż, ale i tak nawet się wyspałam.
Zmieniłam trochę wygląd bloga, a od razu lepiej i inaczej, tak jakby teraz bardziej pasuje do jesienni i tego obecnego nastroju. Jak na razie bardzo mi się podoba, ale na zimę pewnie jeszcze zmienię. Jak na razie zostaję przy obecnym.
Pogoda tak jak mówiłam już kiedyś wcześniej, bardzo ciepło i słonecznie. Tak może być jak najdłużej, dopóki nie przyjdzie zimna, ale to jeszcze trochę czasu. Ogólnie aż szkoda by było nie wyjść na dwór.
A teraz pora na mecz, w końcu gra Polska, ciekawie jaki będzie wynik dzisiejszego spotkania i kto wygra ;)

satodi:

queued

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.