18 maja 2014

Beautiful tragedy

Hej,
Jak w nocy obmyślałam dzisiejszy post, już myślałam, że znowu napiszę o deszczowej pogodzie..lecz jest inaczej, może i nie było słonecznie, ale nie padało, raz tak poważnie się zachmurzyło, ale jakoś to przeszło. Ogólnie pogoda umiarkowana.
Tak w nocy, jakoś nie mogłam spać i myślałam sobie, potem doszłam do rozmyśleń na temat czy pingwiny mają kolana i postanowiłam, że lepiej jak już postaram się zasnąć. Ale jakoś te myśli do teraz siedzą mi w głowie.
Jutro już na te zawody, muszę przyznać, że trochę się boję, ale mimo wszystko mam nadzieję, że będzie dobrze. Musi być dobrze. A nawet jakbym była na końcowym miejscu, to to dobre doświadczenia i głownie rywalizacja, zabawa.
A dzisiaj znowu niedziela, czyli jak zawsze trochę nudnawy dzień. Ale na spacer zawsze można iść, czemu by nie. Bynajmniej pogoda na to pozwalała. A mimo wszystko dzień nawet wykorzystany i pozytywny. :)
Trzymajcie kciuki jutro.
♥♥♥

2 komentarze:

  1. Ahh te nocne przemyślenia haha .. Ale w sumie zaciekawiłaś mnie .. Czy pingwiny mają te kolana czy nie. :D
    Powodzenia na zawodach! Będzie dobrze :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki oraz w baner Rings and tings ? Dziękuję serdecznie :)
    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/05/rings-and-tings-wspopraca.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawody już minęły poszło nawet dobrze, ale dziękuję. :)
      Nadal nie wiem, ale jeszcze to zobaczę

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.