1 maja 2014

Hello May!

No tak dzisiaj już maj, oby był fajny, ciepły i udany.
Właśnie dziś kiedy mogłabym sobie dłużej pospać, wstałam szybko, pewnie z przyzwyczajenia.
Kolejny miesiąc się rozpoczął, mam nadzieję, że będzie lepszy i bardziej udany. Miło zacząć miesiąc wolnym. Choć podobno ma padać w sobotę, akurat jak będę stała w kościele. Ale mam nadzieję, że jednak wtedy będzie jeszcze sucho. A teraz bardzo ciepło na dworze, wszyscy już się jakby przygotowywali do grillów i ognisk. W końcu jest ciepło i fajnie, więc czemu nie :)
Dzisiaj też nie mam co więcej pisać no to tyle.
♥♥♥

1 komentarz:

  1. maj to piękny miesiąc aby tylko pogoda dopisała ;)
    oo ale mi ochoty narobiłaś na jakiegoś grilla albo ognicho :)
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.