16 maja 2014

Where're you?

Hej,
Jak dobrze, że już dzisiaj piątek. Strasznie na niego czekałam tym razem, sama nie wiem czemu, aż tak bardzo. Może dołączyła się do wszystkiego ta pogoda, ciągły deszcz, dzień, noc, rano, wieczór jedna pogoda i temperatura, ciągły deszcz. Już mam go kompletnie dość, choć teraz jak jestem w domu to mi obojętne. Sama nie wiem co myśleć, wszystko jest mi obojętne.
Może jednak zobaczę tego titanica jutro, bo akurat dzisiaj leci shrek forever, a czemu by go nie zobaczyć, trochę się oderwać, potem może sobie trochę posprzątam w pokoju przy tym, a to mnie odpręży.
Dzisiaj w szkole było nas tylko 11, aż tak mało, z powodu tej wycieczki do Anglii, bo już właśnie wyjechali, trochę mi ich brakuje, bo jednak prawie codziennie ich widzę, a tu tak nagle, ale to też tylko osiem dni, więc jakoś to minie. A jeszcze w poniedziałek na zawody, trzymajcie za mnie kciuki, żeby dobrze mi się skakało, najważniejsze to bezbłędnie i daleko. :)
I jeszcze 19/19 punktów z kartkówki z angielskiego, gdzie głównie strzelałam, to się nazywa szczęście.
No tak, a teraz już weekend ♥

1 komentarz:

  1. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.