15 maja 2014

Movie

Hej,
Kolejny dzień minął, nawet fajnie, bo nie byłam w szkole, tylko z klasą w teatrze na filmie i warsztatach. Film całkiem fajny, ciekawy, pod tytułem "Moi chłopcy" w skrócie mówiąc dotyczył trudności jakie przeżywał samotny ojciec z masą problemów. Jak najbardziej polecam do zobaczenia, a ja jeszcze później kiedyś napiszę recenzję, bo myślę że warto. Potem jeszcze na warsztatach były puszczane fragmenty filmów i był też jeden z "Titanica", scena kiedy Rose chciała skoczyć, Jack już podał jej rękę, ona próbuje wejść z powrotem na pokład, ale się poślizguje..i nagle koniec, a akurat w tak ciekawym momencie, co z tego, że znam cały film na pamięć i już nawet wiem, co będą mówić, mogłabym zobaczyć go jeszcze raz. Uwielbiam ten film, więc chyba wiem, co będę robić w weekend, zwłaszcza, jeśli pogoda się nie poprawi.
Umm pogoda, dzisiaj znowu padało i cały czas było ciemno, zimno. Te zawody miały być niby dzisiaj, ale tak jak już chyba mówiłam, zostały przeniesione na poniedziałek, to nawet lepiej. Co oznacza, że w poniedziałek też nie pójdę do szkoły hehe :)
Mam nadzieję, że to coś na zewnątrz poprawi się i będzie choć trochę cieplej. :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam nawet kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na nowa notke xd

    zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :)
    jeśli Ci się u mnie spodoba to skomentuj i zaobserwuj
    mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Titanica, mogłabym go oglądać codziennie . Podsunęłaś mi pomysł jaki film oglądać w weekend . :) Serdecznie zapraszam do mnie :

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ♥ Bardzo fajnie prowadzisz bloga :)
    http://natalia-natttyy-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.