24 lutego 2020

And I don't care if I'm forgiven

Hej,
Poniedziałek.

Byłam dzisiaj napisać to zaliczenie z matematyki. Nie wiem jak mi poszło, niektóre zadania robiłam bez problemu, a nad innymi musiałam trochę posiedzieć. No wszystko się okaże z czasem. Ale mimo wszystko nie tracę ostatnich nadziei.

Poza tym to za dużo się nie działo. Chyba że o piątej rano, kiedy to obudziła mnie szalejąca burza. W sumie to już druga w lutym, klimat strasznie się zmienił. Przynajmniej dziś w ciągu dnia nie padało.

Obecnie już się umyłam, teraz pozostało mi pouczyć się na jutrzejsze kolokwium z angielskiego, może jeszcze coś zobaczyć, z trzy razy spojrzeć czy czasem wynik tego zaliczenia nie został wpisany i ostatecznie iść spać.
grafika bake, cafe, and chocolate

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za osiągnięcie satysfakcjonujących wyników :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.