18 lutego 2020

they go back a long time

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był bardziej emocjonujący.

Z rana normalnie byłam na zajęciach, wróciłam szybko do mieszkania, zjadłam wczorajszy obiad i już znowu popołudniu byłam w auli na egzaminie z angielskiego. Ale to taki egzamin tylko dla mnie na potwierdzenie stopnia języka. Więc podchodziłam do tego dosyć spokojnie. Ale kilka godzin z życia mi to zabrało. A aktualnie mam dosyć napięty grafik.

Obecnie muszę umyć włosy, spakować się na jutro, dalej zająć się matematyką i zrobić sobie herbatę. Potem będę mogła iść spać, bo mam jutro na ósmą, a jednak chcę się wyspać.
grafika amazing, breakfast, and morning

2 komentarze:

  1. Powodzenia kochana w załatwieniach! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.