16 lutego 2020

Now that you have me, do you want me still?

Hej,
Niedziela.

I powrót do mieszkania na studia. Tym razem wracałam pociągiem nie sama, a z koleżanką więc miałyśmy ponad godzinę do podzielenia się nowymi plotkami. Zeszłym razem jak jechałam to uczyłam się zarządzania, więc to był całkiem miła odmiana.

No to zaczynam ten drugi semestr.

Teraz jeszcze trochę posiedzę bo dopiero co się umyłam i zrobiłam herbatę. Może uda mi się nadrobić dwa odcinki Sanatorium miłości, bo podobno ten dzisiejszy odcinek był dosyć pikantny.
grafika car, blue, and night

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.