22 lutego 2020

Weakness, tension in between us

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był inny. Przed południem byłam w sklepie i trochę czasu tam spędziłam, ale było fajnie, lubię spożywcze zakupy. Jak wróciłam zrobiłam sobie obiad, a dokładniej tym razem pierogi z serem. I od tego momentu ostro chwyciłam się matematyki. Zobaczyłam cały kurs, przerobiłam te zadania i jeszcze jutro muszę opracować sobie zeszyt i już wiem, że nie będę chciała widzieć tego.

Ale za to na jutro mam w planach zrobić sobie fajny obiad. W sumie to zazwyczaj w weekendy robiłam coś więcej niż normalnie.

Obecnie już się umyłam, za chwilę wysuszę włosy i pójdę spać. Kompletnie mam już dość matematyki, a zwłaszcza pochodnych.
grafika food, avocado, and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.