25 lutego 2020

Barefoot and a bottle of wine

Hej,
Wtorek.

Dzisiaj specjalnie wstałam o szóstej, żeby zobaczyć czy są już moje wyniki wczorajszego zaliczenia z matematyki. I były, zdałam. Teraz tylko został mi egzamin w piątek. Naprawdę warto było obudzić się wcześniej, żeby potem mieć jeszcze spokojną godzinę snu.

Obecnie już się umyłam, kończę herbatę i za jakiś czas będę się zbierała spać. Jutro mam dopiero na południe, ale mimo wszystko mam zamiar wstać około ósmej i jednak zrobić coś produktywnego. A przynajmniej zacząć przepisywać wykład z makroekonomii albo czy też i zacząć przygotowywać sobie materiały na piątek z ćwiczeń.
grafika chilling, coffee, and drinks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.