19 lutego 2020

And I'm tired of loving somebody that's not mine

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień skupiał się przede wszystkim na uczelni, bo tam też sporo czasu spędziłam. W tym też w większości na wykładach. Ale wszystkie dotyczyły głównie wprowadzeń, więc nie mam na co narzekać. I tak ten semestr jest dosyć krótki.

Jak na razie najbardziej myślę o matematyce i tym że za niedługo chcę zrobić swój własny likier kokosowy z wiórek, mleka skondensowanego i wódki. Zobaczymy jak mi to wszystko wyjdzie i czy w ogóle będę go robić.

Już jutro mamy tłusty czwartek czyli bardzo dobre święto. Specjalnie dlatego już dziś byłam w sklepie po pączki, bo jutro będę miała gości. W międzyczasie zaczęłam też już sprzątać w mieszkaniu. Ale to jutro skupię się na tym bardziej.
Grafika użytkownika Mouna DramaQueen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.