21 lutego 2020

I want you to give in

Hej,
Piątek.

Deszczowy piątek.

Wstałam dzisiaj dosyć szybko, bo już przed siódmą byłam na nogach. Zajęcia dosyć szybko mi zleciały i już po dziesiątej byłam wolna. Ale nie poszłam od razu do mieszkania, a do dwóch bibliotek. Wypożyczyłam jedną książkę na zajęcia z inwestowania, a pozostałe, którymi byłam zainteresowana nie były do wypożyczenia. Może jeszcze kiedyś przejdę się do tej większej.

Zobaczyłam film Jak romantycznie.

"Architektka uczulona na wszystko, co ckliwe, budzi się pewnego dnia w przerażająco idealnym świecie komedii romantycznych."

W sumie to taki lekki film, nie wymagający większego skupienia. Przyjemny, szybki i nawet całkiem zabawny. Jak taka komedia romantyczna.

Obecnie pozostało mi umyć się i iść spać. Dopiero co skończyłam kolejną lekcję z matematyką i teraz zostały mi trzy i opracowanie mojego zeszytu z zajęć.
Znalezione obrazy dla zapytania: jak romantycznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.