23 lutego 2020

I just wanna give in

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był bardzo deszczowy, cały dzień padało. Dlatego też w ogóle nie wyszłam z mieszkania, ale szczerze mówiąc wcale mi to nie przeszkadzało. Miałam dobry obiad z kaszą i sałatką, a później kawę kokosową. Wieczorem jeszcze zrobiłam sobie gorący kubek, zupę pomidorową, moją ulubioną.

I tak większość dnia spędziłam z matematyką. Z boku już sobie tylko myślę, że pozostało mi już tylko mieć nadzieję na dobre zadania.

A teraz już tylko szybko się umyć, dalej posiedzieć nad matematyką i w między czasie zobaczyć Sanatorium miłości.
Grafika użytkownika •Mah C.•

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.