26 lutego 2020

You can stay with me tonight

Hej,
Środa.

Wstałam o ósmej i przy dobrym śniadaniu zobaczyłam sobie odcinek serialu. Później jeszcze przepisałam dwa wykłady z makroekonomii. I wtedy już musiałam się zbierać i wychodzić.

Przyjemna środa tylko z jednym wykładem. Szybko mi to minęło, dobrze że przynajmniej dłużej byłam na uczelni niż w drodze na nią i z powrotem. A przynajmniej miałam czas, żeby porozmawiać ze znajomymi. Zawsze jest coś pozytywnego.

Obecnie już się umyłam i teraz mam w planach zająć się matematyką na poważnie, jeszcze raz przerobić cały ten materiał i czuć się gotowa na ten piątek. Poza tym w międzyczasie podsuszę włosy i wypiję mój czystek. Na jutro też mam kilka planów, ale przede wszystkim matematykę.
grafika paris, home, and travel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.