24 sierpnia 2015

I'd be the one you thought you'd find

Hej,
Kolejny poniedziałek minął.
W sumie to nie robiłam nic specjalnego, wstałam, siedziałam na dworze, oglądałam serial, skończyłam Świętoszki z Dallas, zaczęłam Awkward, nosiłam gałęzie. A teraz jestem tutaj. I piszę ze znajomymi. Jutro prawdopodobnie idziemy na dwór.
Coś chyba jest ze mną nie w porządku, jestem jakoś dzisiaj za radosna. Nie wiem o co chodzi, ale ciągle bym się śmiała, zwłaszcza teraz. Słucham dosyć smutnych piosenek, a i tak nadal jestem radosna. Ale w sumie to dobrze, wolę bardzo dobry humor, niż paskudny.
Nawet rozśmieszyła mnie jedna dziewczyna z mojej starej klasy, dodała zdjęcie spod tesco z podpisem 'zakupy o północy' wow urzekła mnie jej historia, przez to teraz zamierzamy uciec do sklepu o drugiej w nocy, będziemy fajniejsi. Ostatnio jakoś strasznie śmieszą mnie ludzie, a zwłaszcza ci, których znam.
Co teraz? Za chwilę prawdopodobnie pójdę spać, chyba, że jeszcze przeczytam rozdział z nowej książki Jedno małe kłamstwo, drugą część Dziesięć płytkich oddechów. Seriale na dzisiaj już sobie odłożę.
Wiecie co zwykłą kawą czy też herbatą można zrobić nieźle ślady na kartce. Tak właściwie to oblewałam kubek i go odbijałam, no ale wygląda to całkiem fajnie. Jutro albo pojutrze zrobię mocniejszą kawę i wtedy spróbuję.

lemme-holla-at-you:

##

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.