20 sierpnia 2015

you look the same

Hej,
Kolejny dzień minął.
Ze smutkiem informuję tych, którzy jeszcze mają wakacje, że został w przybliżeniu ostatni tydzień. Tutaj akurat lepiej mają się studenci, którzy na uczelnie powrócą dopiero w październiku, no ale to już coś innego.
Dzisiejszy dzień był bardzo podobny do wczorajszego i przedwczorajszego. Co robiłam? Wstałam dosyć szybko bo trochę po ósmej, siedziałam na dworze, oglądałam dalsze odcinki i jak na razie nie czytałam, a zostało mi jakieś osiemdziesiąt stron. Co do moich przypuszczeń to nie wiadomo czy to byłoby możliwe. Dowiem się później.
Jutro raczej skończę drugi sezon Podmiejskiego czyśćca, aktualnie jestem na szesnastym odcinku, czyli zostało mi już tylko sześć. Za to w trzecim sezonie jest tylko trzynaście odcinków, możliwe, że w na początku następnego tygodnia skończę ten serial. To będzie trochę przykre, bo już się przyzwyczaiłam do niego.
Myśl z jednego dzisiejszego odcinka: Nie planuj za dużo, żyj teraźniejszością. Bo, jeśli nie to za jakieś pięćdziesiąt lat będziecie niczym Marty, który nigdy nie przekroczył granicy swojego miasteczka, siedzący w saunie z jakimś facetem, opowiadając mu o swoim życiu, o jajecznicy z mielonką, o marzącym się wyjeździe, który planuje się wykonać za rok, ale no cóż właśnie umiera. Chwytaj chwile. Żyj pełnią życia. Ten fragment chyba najbardziej mi zapadł w pamięć.
A teraz co? Już się umyłam, piszę tego posta, pijąc malinową herbatę i słuchając płyty Demi 'Demi', bo również dzisiaj ma ona urodziny. Osoby w okolicy mojego wieku, powinny pamiętać ją z Camp rocka, Słonecznej Sonny czy też z Programu Ochronny Księżniczek. Powiem tyle Demetria przeszła wiele, ale i osiągnęła strasznie dużo, jest utalentowaną (obecnie) dwudziestotrzyletnią piosenkarką, autorką tekstów oraz autorką "Bądź swoją siłą'. Nie każę wszystkim ją lubić, ale po prostu liczę na szacunek, bo jej on się należy. Mogę powiedzieć, że jestem z niej dumna, z niej i jej osiągnięć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.