1 sierpnia 2015

Hello August!

Hej,
Nowy miesiąc. Ostatnie trzydzieści jeden wolnych dni,, potem przyjdzie wrzesień, a wraz z nim szkoła. Nie boję się nowego otoczenia, raczej jestem ciekawa. Zresztą zobaczymy później jak to będzie.
Kolejny dzień pomału mija.
Ta sobota była podobna do innych, wstałam, sprzątałam, wyszłam na dwór, czytałam i ogólnie dużo byłam na powietrzu. Wieczorami jest już coraz chłodniej, a zwłaszcza jeśli wraca się do domu na rowerze, kiedy niby w środku jest nam ciepło, ale za to na zewnątrz strasznie zimno. A potem mam lodowate dłonie i stopy. Dlatego też lubię lato i te cieplejsze dni.
W sumie nie robiłam niczego szczególnie ważnego. Dzień podobny do każdego innego, ważne, że mam wolne i z kim wyjść na dwór. Za miesiąc ta swoboda wiecznego wychodzenia się skończy. Na samym początku i tak będzie lekko się spotkać, ale na przykład w zimie to już trochę gorzej. Tak czy tak z osobami, z którymi będę chciała utrzymać kontakt, utrzymam. Można powiedzieć, że jestem perfekcjonistką oraz, że jeśli postawię sobie jakiś cel to do niego dążę i nigdy się nie poddaję. Z kilkoma osobami prawdopodobnie będę się spotykać na przystanku, a dodatkowo do paru ludzi mam serio blisko, idąc normalnym tempem jakieś dziesięć minut, teraz przez przypadek bym napisała dziesięć godzin. No ciekawe, to musi być na prawdę bliziutko. Zresztą okaże się później jak to wszystko się potoczy.
Wkręciłam się w oglądanie American Pie, a zaczęło się od zwykłego braku internetu i jakichkolwiek rzeczy na laptopie. Aktualnie jestem na trzeciej części, a właściwie już pod koniec. Z jednej strony są to tak strasznie śmieszne filmy, ale z drugiej zdarzają się momenty, w których aż łezka w oku się kręci.
Obecnie już wszystko na dzisiaj zrobiłam, łóżko mam pościelone, ja po prysznicu. Zostaje mi dokończyć film i trochę poczytać. W książce jestem na jednej czwartej całości. Teraz jakoś bardziej brakuje mi czasu na czytanie, głównie dlatego, że zajęłam się filmami, a to jakieś dwie godzinny jednorazowo.

lushlity:

http://lushlity.tumblr.com/

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.