11 listopada 2015

Cause life's not easy, I'm not made out of steel

Hej,
No to mamy środę, tym razem wolną z czego bardzo a bardzo się cieszę.
Ale nie zapominajmy dlaczego jest to dzień wolny. Dzień Niepodległości to szczególne i ważne święto dla Polski.
Z rana padał deszcz, od razu pomyślałam sobie jak bym się ubrała gdybym musiała iść do kościoła na mszę ze sztandaru, a później na marsz do pomnika. To w ostatnich latach jedyny mój całkowity wolny 11 listopada.
Skończyłam dzisiaj czytać Kiedy cię poznałam Cecilii Ahern, autorki również Love, Rosie czy też P.S. Kocham Cię. Na samym początku książka ta nie wzięła mnie w całości, jednak z miarą czytania coraz bardziej się wciągałam. Obecnie po przeczytaniu ostatniego rozdziału, ostatniej strony i ostatniego zdania muszę przyznać, że spodobała mi się strasznie ta opowieść. Z pozoru mogłoby się zdawać, że i tytuł jak i okładka od razu nakłaniają nas do myślenia, że to jakiś romans bądź powieść w podobnym stylu. A jednak, już pierwsze zdanie pokazuje nam, że nie do końca nasze przypuszczenia były zgodne.
Oprócz tego co jeszcze robiłam? Byłam na dworze, znajomi po mnie przyszli, lekko się zdziwiłam widząc ich pod moimi drzwiami, tym bardziej, że myślałam, że pójdę się pouczyć, napisać rozprawkę i tym podobne rzeczy, a jednak. Poszliśmy posiedzieć sobie przy blisko położonej szkole. Tak sobie rozmawiamy, aż tu nagle wyłania nam się postać lekko kulejącego mężczyzny, wszędzie ciemno, w dodatku chłodno i tu takie zdarzenie. No nic okazało się, że to woźny z tej szkoły, który od razu był do nas negatywnie nastawiony. Jednak ciekawi mnie co on tam robił wieczorem, w dodatku w święto. Co ktoś miałby wynieść ławki czy od razu całe boisko. Tym bardziej, że to dosyć spokojna okolica. No nic, po prostu ciągle gdzieś chodziliśmy.
Aktualnie napisałam już tą rozprawkę na piątek i za chwilę pójdę się uczyć na nieszczęsną chemię, jutro sprawdzian. Co tu dużo mówić, chciałabym dostać przynajmniej czwórkę.
Czyli tak pouczę się, umyję, rozłożę łózko, nastawię budzik, który dzisiaj specjalnie wyłączyłam, posiedzę trochę i mogę iść spać.

2 komentarze:

  1. Powodzenia na sprawdzianie :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy "TOP 5"

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.