30 listopada 2015

Goodbye November

Hej,
Poniedziałek.
No to zaczynamy nowy tydzień. A przy tym ostatni dzień listopada. A ja nadal ciągle myślę, że mamy październik. Grudzień. Już dokładnie za miesiąc mamy sylwestra.
Dzisiaj uświadomiłam sobie, że już w 2016 roku wszystkie osoby o rok starsze ode mnie będą miały osiemnastki. Jak to możliwe, że rocznikowo będę miała siedemnaście, zatrzymałam się na trzynastu. Za rok, szczegółowo to za rok i osiem miesięcy to ja będę miała osiemnaście na karku. Coś to za szybko mija. Z jednej strony chciałabym już skończyć szkołę, za to z drugiej wiem, że to moje najlepsze lata kiedy nie mam jeszcze większych obowiązków, a przy tym lekko boję się dorosłego życia. Jestem ciekawa jak potoczy się moje życie później, czy ten wyjazd za granicę po jakimś roku pracy wypali, jaki będzie mój status i co się jeszcze zdąży wydarzyć i u mnie i u moich znajomych.
Dzisiaj andrzejki, z wróżb wyszło mi, że szybko wyjdę za mąż, będę bogata, a moim kolorem jest czarny. W sumie to tylko tyle pamiętam.
Dzisiejszy dzień w sumie jest fajny, miałam tylko pięć lekcji, wróciłam do domu po drugiej. A przy tym jutro jedziemy do planetarium, dzięki czemu nie musiałam robić lekcji. Jednak jeśli mi się uda, to postaram się coś jednak zrobić.
Zaczęłam nową książkę tym razem 'Zaczekaj na mnie" J.Lynn. Jak na razie za dużo o niej powiedzieć nie mogę, bo jestem dopiero na trzecim rozdziale. Zobaczymy później.
No to co, umyję się, rozłożę łóżko, przejrzę tumblra i inne strony, może zrobię coś do szkoły na środę i mogę iść spać, bo jutro muszę wstać tak jak na ósmą.

2 komentarze:

  1. Ja tez nie mogę się do czekać mojej 18 ! A najbardziej nie mogę się teraz doczekać świąt!

    U mnie post z pomysłami na świąteczny prezent! Zapraszam :*
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do osiemnastki aż tak bardzo mnie nie ciągnie, do świąt też nie, bo tak czy tak przyjdą. A właśnie teraz jest najlepszy czas.
      :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.