13 września 2019

Girl why don't we go there

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był przyjemny i ciepły, a przy tym znacznie luźniejszy niż wczorajszy.

Skończyłam trzeci sezon serialu Victoria.

Już długo próbowałam gdzieś znaleźć ostatnie trzy odcinki i właśnie dziś udało mi się. Warto było czekać, bo ten serial jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. I już teraz czekam na następny sezon.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas wysuszę włosy i pójdę spać, bo w końcu jutro sobota, a to zazwyczaj jest dosyć pracowity dzień.
grafika autumn, cup, and cafe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.