23 września 2019

Oh, thanks for the high life

Hej,
Poniedziałek.
Pierwszy dzień jesieni.

A ja złapałam przeziębienie. Za dużo też dzisiaj nie robiłam, jedynie pomogłam trochę przy obiedzie. Poza tym piłam gorące malinowe herbaty z miodem, odpoczywałam i próbowałam wrócić do siebie bo na jutro mam ciekawe plany. Już z rana będę na mojej uczelni, bo w końcu jestem pierwszakiem i na rozpoczęciu chciałabym być.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas wysuszę włosy, wezmę tabletkę i pójdę spać. Może jeszcze trochę poleżę w łóżku i coś pooglądam.
Znalezione obrazy dla zapytania hello autumn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.