19 września 2019

In your car, I'm a star and I'm burnin’ through you

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był wietrzny, chłodny i deszczowy, ale pomijając pogodę całkiem przyjemny i produktywny. Z rana jeszcze byłam w kilku sklepach. Kupiłam sobie nowy, świetny korektor do twarzy i to chyba będzie koniec moich zakupów na promocjach w rossmannie. Ogólnie patrząc na ceny po promocji, a ceny danych produktów w drogeriach internetowych, to znacznie bardziej opłacalna jest druga opcja, nawet licząc przesyłkę. Na przykład za szminkę, którą miałam na studniówce zapłaciłam około dwudziestu kilku złotych, a na obecnej promocji jest ona za ponad trzydzieści złoty (sześćdziesiąt normalnie), spora różnica. Jedynie po marki z małą dostępnością online tam witam, a to też raczej rzadko się zdarza. 

Obecnie pozostało mi już tylko zrobić olejowanie włosów, może zrobię kompot z dyni. Później się umyję i pójdę spać, chyba że jeszcze coś pooglądam.
Grafika użytkownika Miren Iosu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.