17 września 2019

I believe in a place you take me

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był podobny do wczorajszego, dosyć chłodny i pod wieczór deszczowy.

Przynajmniej miałam idealny nastrój do zrobienia ciasta dyniowego z orzechami i tutaj popełniłam błąd. Gdyż samo bez dodatków było idealne, bo w ostatnim miesiącu robiłam je już kilka razy, a tym razem z powodu orzechów, dodatkowego obciążenia ciasto upadło i powstał zakalec. Tak myślę, że to te siekane orzechy są powodem takiego wypadku, chyba że to coś innego. Po prostu następnym razem zrobię je już tylko normalnie, samo bez żadnego urozmaicania.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas wysuszę włosy i pójdę spać, bo pewnie już będzie dosyć późno.
grafika food, coffee, and pancakes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.