18 września 2019

Make you real proud of your baby

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był znacznie zimniejszy niż ostatnie. Czuć zbliżającą się jesień.

Skończyłam pierwszy sezon Joan of Arcadia.

Już jakieś dziesięć lat temu oglądałam ten serial, później zapomniałam jak się nazywał i po latach gdzieś przez przypadek mi wyskoczył. Nie żałuję, bo obecnie mogę na niego spojrzeć z mojej perspektywy, ale już jako trochę starszej mnie. Tematyka religii raczej nie jest mi bardzo bliska, ale przyznam ciekawi mnie ten serial. Jest naprawdę krótki, bo ma jedynie dwa sezony, więc raczej się w niego tak bardzo nie wkręcę.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. W końcu czas z moim łóżkiem.
Grafika użytkownika Marcela Arroyo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.