20 września 2019

Oh, be my once in a lifetime

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był trochę inny. A to głównie dlatego, że jeszcze dziś idę na dwudziestkę koleżanki, a jutro będę na wyjeździe rodzinnym również z okazji urodzin.

Wstałam trochę szybciej, żeby też zdążyć wszystko zrobić, głównie zależało mi na poodkurzaniu domu i umyciu podłóg. Czyli w skrócie zadania z soboty przeniosłam na dzisiejsze przedpołudnie.

Obecnie już się umyłam, ubrałam i pomału się zbieram, bo za jakiś czas przyjedzie po mnie koleżanka. Jestem ciekawa jak przeżyję ten weekend, jednocześnie licząc na to, że będzie fajnie.
Grafika użytkownika Ксения Иванова

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.