3 września 2019

Hold up, hold up baby

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był naprawdę dobry i przyjemny. Drugi raz w życiu robiłam krokiety, tylko tym razem z naleśników i myślę, że ten sposób je znacznie lepszy niż z waflami. Tym bardziej, że te naleśniki robiłam bez tłuszczu i zajęły naprawdę mało czasu, a do późniejszego sprzątania było trochę mniej.

Skończyłam dziewiąty sezon Beverly Hills, 90210.

Czyli aktualnie zostało mi mniej niż trzydzieści odcinków tego świetnego serialu. Po nim małe jest prawdopodobieństwo, że któryś inny mu dorówna. Co jest w tym najlepsze to to, że nie nudzi mi się on, mogłabym oglądać po kilka odcinków bez przerw. Nie wszystkich bohaterów (zawsze) uwielbiam, ale jednak znajdzie się ktoś taki, kto będzie dla mnie wiodącą postacią.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać.
grafika fashion, girl, and style

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.