16 września 2019

We go fast, we go so fast, we don’t move

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiaj skupiłam się na dyniach i sprzedawaniu książek. W sumie to cieszę się, że kolejnych dwóch podręczników się pozbyłam, bo i one nie zalegają u mnie w domu, a w dodatku ktoś jeszcze będzie miał opcję z nich skorzystać.

Poza tym oglądałam serialu, który kiedyś jakieś dziesięć lat temu leciał w telewizji i naprawdę go lubiłam. Joan of Arcadia to serial inny, ale naprawdę dobry. I na razie prawdopodobnie to na nim się skupię.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać.
grafika flowers, home, and balcony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.