9 września 2019

Where I take it from here

Hej,
Poniedziałek.

Już w końcu mogę powiedzieć, że mam gdzie mieszkać na studiach. W sumie była to raczej szybka i mam nadzieję, że dobra decyzja. Tak czy inaczej przez najbliższy rok będzie ona miała wpływ na moje życie. 

Rano byłam już w sklepie, a później jeszcze w szkole na kiermaszu i nareszcie odebrałam świadectwo z kwalifikacji zawodowej.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas pójdę spać. Bo trochę ten dzień mnie zmęczył. Tym bardziej, że wstałam przed siódmą i trochę tego biegania w ciągu dnia było, ale naprawdę cieszę się, że załatwiłam to co chciałam.
grafika book, girl, and quote

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.