8 września 2019

Girl, you gotta wait and see

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był deszczowy, ale przyjemny i dobry. Popołudniem byłam na spotkaniu z moją klasą z gimnazjum i wychowawczynią. Fajnie było się spotkać, porozmawiać, bo normalnie raczej w takim gronie się nie spotykaliśmy. A gorące plotki zawsze warto posłuchać. 

Skończyłam drugi sezon Elite.

Jak ostatnim czasem kontynuacje raczej nie przypadały mi do gustu, tak te osiem odcinków pochłonęłam w całości. Podobał mi się ten sezon oraz to jak potoczyły się dalsze losy postaci. Nowe związki, nowe kłamstwa i stara zbrodnia. Czekam na następne odcinki, a te dostanę dopiero za rok.

Obecnie już się umyłam w przerwie filmu Kac Vegas III, przygotowałam sobie książki na kiermasz w szkole i jak tylko wstawię tego posta to skupię się na Szybkich i wściekłych, bo właśnie lecą.
grafika flowers, roses, and gift

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.