11 września 2019

I know that you'd do the same in my shoes

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry i słoneczny. A w dodatku produktywny, posprzątałam trochę w szufladzie z zeszytami i tego typu rzeczami, wystawiłam podręczniki na OLXie, osłoniłam wszystkie słoneczniki przed dziobami ptaków i ścięłam część melisy.

Obecnie już się umyłam, nawet psa wykąpałam. Teraz pozostało mi już tylko wysuszyć włosy i w końcu iść spać. Tym razem w łóżku mam małą saszetkę wysuszonej lawendy z ogrodu i naprawdę jestem ciekawa czy będę bardziej zrelaksowana. Tym bardziej, że jutro zapowiada się dosyć ciekawy dzień.
grafika black, brew, and coffee

2 komentarze:

  1. Widzę, że również bardzo pracowicie spędzasz dni. Wrzesień nie rozpieszcza he he
    Życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.