1 września 2019

Hello September!

Hej,
Niedziela.
Pierwszy dzień września.

W tym miesiącu myślę, że dużo rzeczy się ustabilizuje i dużo zależy od najbliższych tygodni. Liczę na to, że wszystko czym dziś się zamartwiam za jakiś czas kompletnie nie będzie już problemem.

Koniec wakacji, szczerze mówiąc zazwyczaj lubiłam chodzić do szkoły, a przynajmniej tak było w gimnazjum i technikum. Wszystkim zdarzają się gorsze dni, ale starałam się mimo wszystkich przeciwności patrzeć na pozytywy, choć czasami było z nimi dosyć kiepsko.

Obecnie już się umyłam, może jeszcze przeczytam rozdział książki i pójdę spać. Na jutro mam w planach umyć okna, ale w prognozach widziałam deszcz, więc dopiero rano dowiem się co z moimi zamiarami. Specjalnie dlatego chcę wstać wcześniej.
Znalezione obrazy dla zapytania hello september

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.