1 sierpnia 2020

Hello August

Hej,
Sobota.

Pierwszy dzień sierpnia.

Wczorajsze wyjście może nie było takie jak zakładaliśmy, ale i tak było fajnie. Ostatecznie do domu wróciłam o czwartej, więc było dobrze. Wyspać się nie wyspałam, ale to jeszcze nadrobię.

W sumie to za dużo dziś nie robiłam, tylko prosty obiad i umycie łazienki. Strasznie cieszę się, że resztę sprzątania załatwiłam wczoraj.

Skończyłam pierwszy sezon Never Have I Ever.
Taka prosta młodzieżówka, ale jest z czego się pośmiać. Po prostu nie jest to górnolotna półka, ale do zrelaksowania i skupienia się na nastoletnich problemach jak najbardziej. Myślę, że podobałby mi się bardziej ten serial jeśli miałabym trochę mniej lat, ale jeżeli będzie drugi sezon to raczej go zobaczę. Poniekąd żeby zobaczyć jak rozwinęła się sytuacji z cliffhangera.

Obecnie już się umyłam. Przedtem jeszcze zobaczyłam pierwszą część Titanica, teraz mam tylko pytanie kiedy będzie druga. Aktualnie już tylko pozostało mi iść spać.
Hello August | Tapety, Cytaty, Lato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.