15 sierpnia 2020

Hope you see the better in me

Hej,
Sobota.
Ale dziś święto, więc dzień praktycznie wyglądał jak niedziela.

Wstałam dosyć wcześnie, miałam śniadanie, podlałam rośliny i na chwilę miałam wolne przedpołudnie, a potem chwytałam się robienia obiadu. W międzyczasie oglądałam kolejne odcinki Toy Boy. Dla Ivana byłabym w stanie nauczyć się hiszpańskiego, nie sądziłam, że aż tak zainteresuje mnie serial na pierwszy rzut oka o striptizerze, a jednak.

Obecnie już się umyłam, ubrałam i praktycznie jestem gotowa do wyjścia, bo jedziemy na śmiecenie. Prawdopodobnie ostatnie w moim życiu, więc warto się ruszyć. Liczę na to, że będzie fajnie.
Grafika użytkownika ☁꓄ꃅꍟ ꌗꀘꌩ ꌗꍟ꒒꒒ꍟꋪ☁❦

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.